
STICHTING GARANTIEFONDS REISGELDEN (SGR)
Ons bedrijf is aangesloten bij SGR. Binnen de grenzen van de SGR-garantieregeling vallen de op deze internetsite gepubliceerde reizen onder de garantie van de SGR. De SGR-garantie houdt in dat de consument ervan verzekerd is zijn vooruitbetaalde reisgeld terug te krijgen, als zijn wederpartij door financieel onvermogen de overeengekomen tegenprestatie niet kan nakomen. Voor zover de overeenkomst mede het vervoer omvaten de plaats van bestemming reeds is bereikt, wordt zorg gedragen voor de terugreis.
Voor meer informatie: volg deze link naar de .
AANTAL PERSONEN / HUISDIEREN
Het aantal personen per woning zoals vermeld, mag niet overschreden worden. Overschrijdt u het maximaal aantal personen (uitsluitend na overleg met de eigenaar), kan/mag de eigenaar u daarvoor een toeslag vragen, ongevraagd kan/mag hij u de toegang weigeren. Huisdieren zijn toegestaan indien vermeld in de beschrijving van het huis en niet meer als opgegeven op het reserveringsformulier. De eigenaar kan u anders de toegang weigeren.
BEDDEN
Er zijn twee dekens per bed aanwezig, of een dekbed en kussens. Een 2-pers. bed heeft een afmeting van 140 x 190 en een 1-pers. bed heeft een afmeting van 90 x 190. Als u een dekbedovertrek meeneemt, passen daar zowel dekens als een dekbed in.
LINNENGOED
Huurder zorgt zelf voor lakens en huishoudlinnen, tenzij anders vermeld bij de beschrijving van de woning.
MEUBILAIR/INRICHTING
Het meubilair en de inrichting zijn niet uniform, aangezien het huizen van particulieren betreft. Elke woning heeft in ieder geval een badkamer met douche of bad, wastafel(s), toilet, warm en koud stromend water en een keuken met koelkast en kookgelegenheid.
VERWARMING
Is voor uw rekening. Te betalen na verblijf aan de eigenaar.
WAARBORGSOM
De eigenaar vraagt een waarborgsom. Hij/zij kan hiermee bij uw vertrek verlies of beschadigingen, verbruik gas, water en elektriciteit, verwarmingskosten, kosten van een noodzakelijke schoonmaakbeurt e.d. verrekenen. Te voldoen tegen kwitantie. Mocht niet het hele bedrag teruggegeven worden door de eigenaar wegens beschadigingen e.d., dan doet u er goed aan een rekening te vragen, zodat u dit bedrag kunt claimen bij uw reisverzekering.
SCHOONMAKEN
Het huis moet schoon opgeleverd worden.
VERTRAGING
Als u later aankomt dan 16.00 uur: s.v.p. de eigenaar bellen.
GANG VAN ZAKEN BIJ AANKOMST EN VERTREK
Bij aankomst en vertrek controleert u samen met de eigenaar of zijn vertegenwoordiger de woning. Desgewenst tekent u een inventarislijst. Bij vertrek wordt geconstateerd verlies of beschadiging van huis of inventaris in rekening gebracht. Indien u bij aankomst een klacht mocht hebben, moet u dit meteen aan de eigenaar kenbaar te maken. Als u wilt, dat wij bemiddelend optreden, dan moet u direkt contact met ons opnemen. Interzon treedt bij de verhuur op als tussenpersoon.
TAXE-DE-SEJOUR (toeristenbelasting)
Deze belasting wordt van gemeentewege geheven. De eigenaar int deze belasting van de huurder. Veelal bedraagt deze slechts enkele eurocenten per persoon per dag.
KOOP OP AFSTANDHet invullen van het reserveringsformulier is bindend en kan niet meer worden teruggedraaid:
U krijgt geen bedenktijd als u een van de volgende producten op afstand koopt:
ANNULERING/BETALING
AANSPRAKELIJKHEID
Door het reserveringsformulier in te vullen, geeft huurder aan, kennis te hebben genomen van de algemene voorwaarden.